Xerrades d’orientació a 4t d’ESO

Durant el mes de març, els alumnes de quart curs han participat en xerrades d’orientació sobre estudis realitzats a la comarca. Els ha permès tenir una visió pràctica de les opcions educatives disponibles: CFGM de l’Escola Xarxa, CFGM de l’INS Guillem de Berguedà, Batxillerat artístic de l’INS Pere Fontdevila i el cicle de guia del medi natural del nostre centre.

A més de les xerrades, els estudiants el dimarts 19 de març van participar activament a la Fira de l’Estudiant de Manresa. Aquest esdeveniment els va permetre conèixer les opcions d’estudis disponibles a les comarques del Bages, Moianès i Solsonès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *