Teatre Alan el musical

L’alumnat de 4t d’ESO i 1r de batxillerat van assistir-hi el passat divendres al teatre de Berga a l’obra “Alan el musical”. ALAN és la nova creació de WeColorMusic, un musical inspirat en una emotiva història real inspirada en la vida d’Alan Montoliu, un noi de disset anys que per culpa de l’assetjament escolar i la transfòbia que pateix, decideix suïcidar-se.

La societat no tracta bé l’Alan i li impedeix experimentar la felicitat al complet privant-lo de poder ser qui és; privant-lo de, senzillament, ser.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *