Projectes a l’Institut

Aquest 1r trimestre a l’institut hem iniciat una franja de 2 hores de projectes.

A 1r d’ESO s’han endinsat en els fenòmens meteorològics i les seves conseqüències amb un projecte anomenat: “Plou prou o plou massa?”. El producte final és un curtmetratge on han d’explicar què està, per què i quines mesures es poden aplicar, tot treballant diverses eines digitals.

A 2n d’ESO treballen en la realització de l’obra teatral “L’hospital tranquil”, fent-ne els decorats, treballant l’expressió corporal…

L’alumnat de 3r d’ESO està creant diferents jocs de taula per fer un repositori per l’institut: Comença el Joc!!

A 4t han realitzat petits projectes, dos d’aquests per treballar el viatge de final d’etapa: “On anem?” i “Fem diners”. Han iniciat el projecte: “Ens fem experts!!”, on han d’escollir un tema i fer-ne recerca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *