Primera trobada escolar de danses tradicionals Alt Berguedà

L’alumnat de 1r d’ESO ha participat a la primera trobada escolar de danses tradicionals amb la resta de centres educatius de l’Alt Berguedà. Després d’algunes setmanes de preparació al centre i l’assaig general al qual va a assistir Èlia Pons, membre de l’Esbart Cadí i de l’equip impulsor del projecte Auladansa, el dia 6 de febrer es va realitzar la trobada.
Des dels més petits fins als més grans, cada cicle va sortir a representar la seva dansa: el ball de la civada, el ball de cascavells, el ball de taló i punta de Llarvén i el ball del Rogle, aquest últim ballat pels alumnes del centre. Posteriorment es va fer una ballada conjunta de dues danses per acomiadar la trobada, d’ambient festiu i alegre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *