Esquiada 2024

Els dies 31 de gener, 1 i 2 de febrer es realitzarà l’esquiada (esquí alpí o snowboard a l’estació de la Molina) per l’alumnat de l’INS L’Alt Berguedà. Formulari d’inscripció. Recordeu que podeu demanar el forfait de temporada o si només voleu fer a aquesta activitat, el preu inclou: el forfait per aquests tres dies, l’autobús (que es descomptaran 25€ en cas de no fer-lo servir, recomanable per l’alumnat de la Cerdanya), 2 hores de monitor per dia i assegurança a pistes. Hi haurà una estona d’esquí lliure acompanyats d’un alumne del cicle formatiu de grau superior.

L’horari serà:

8:00 h. Sortida de Bagà
8:40 h. Arribada a l’estació de La Molina.
8:40 a 9:00 h. Esmorzar i preparació del material.
9:00 a 11:00 h. Classes d’esquí i snow amb el monitor corresponent de l’empresa “Traça”.
11:00 h. Passar llista amb els professors de guàrdia.
11:00 a 13.15 h. Esquí lliure amb grups de 5 o 6 alumnes.
13:15 h. Finalització del temps d’esquí i tornada a l’autocar per endreçar tot el material.
13:40 h Sortida de l’autocar de l’estació de La Molina.
14:30 h. Arribada a l’institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *