Decoració nadalenca

Muntatge d’arbres de Nadal fet amb material reutilitzat i realitzat pels alumnes de 4t ESO de Dibuix.
L’institut d’Alcarràs us desitja BONES FESTES i un molt BON ANY NOU.

Història a través dels Mundials

Coincidint amb el Mundial de Qatar, els alumnes de Batxillerat de les matèries d’Història i Història del Món Contemporani gaudeixen d’un monogràfic per aprendre Història a través dels Mundials.
Un repàs a les circumstàncies socials, polítiques, econòmiques i culturals que es relacionen amb cadascuna de les edicions de la Copa del Món de futbol. Una manera diferent d’estudiar Història.

Convivència en positiu

Els grups guanyadors del Projecte Convivència en Positiu han gaudit d’una bona sessió de patinatge a la pista de gel de Lleida. Enhorabona!

Finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU

Xerrada Carlota Parés

Avui ens ha vingut a fer una xerrada la Carlota Parés, alumna de Master en Programació Informàtica de la Universitat de Stanford, on ha explicat la seva trajectòria personal i acadèmica. La xerrada ha estat adreçada als alumnes de batxillerat que hi han volgut participar de forma voluntària.
Entenem que ha estat molt profitosa i motivadora per tots els assistents.

Novetats a la biblioteca – Proa+

Aquest curs la Biblioteca de l’Institut ha comprat un total de 50 exemplars de l’escriptor Eloy Moreno.  Els títols adquirits són:
  • Cuentos para entender el mundo I, II, III
  • Invisible
  • Tierra
  • Diferente
Durant el curs es farà una trobada telemàtica amb l’autor, de la qual us informarem més endavant. Esperem que el nostre alumnat gaudeixi de la lectura! Podeu venir a fer el préstec a la Biblioteca.
Aquesta adquisició ha estat finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i el Mecanisme de recuperació, transformació i resiliència i per la Unió Europea NextGenerationEU.

#biblioinsalcarras #ensagradallegir #projecteilec #proa+ #eloymoreno #nextgenerationeu #impulsalalectura

Punt de llibre

Aquest és el punt de llibre que des de la Biblioteca de l’Institut s’ha donat aquest curs a tot l’alumnat, professorat i personal de Consergeria i Secretaria del centre. Un petit recordatori del plaer que ens proporciona la lectura.

#biblioinsalcarras #ensagradallegir #projecteilec #impulsalalectura