Educació Vial 2017

Fa quatre anys el batxillerat d´Arts Escèniques de l´INS de Viladecavalls va engegar una tasca de col·laboració amb la Policia Municipal de Viladecavalls per tal de fer un espectacle de Pallassos sobre l’educació viària. Ràpidament vam comptar amb el suport de la regiduria de cultura i d’educació de l’Ajuntament i de les dues escoles del poble i el seu professorat.

img_6071-2

Aquest any hem incorporat els músics del CEM, Escola de música de grau professional,  dirigits pel seu professor, Nuno MemdesLa primera sessió va ser el passat divendres 17, a les 15´30 h., a l’Escola de Música de Viladecavalls, i es va fer per als alumnes de l´escola Rosella.  El dilluns 27 d´aquest mes de març farem la segona representació per als alumnes de l’escola Roc Blanc al Centre Cívic Paco Cano.