Visita al Saló de l’Ensenyament

Avui 15 de març 2024 els nostres alumnes de 2n de Batxillerat han visitat el Saló de l’Ensenyament 2024, la major fira de l’àmbit de la formació a Catalunya.

Al Saló de l’Ensenyament s’exhibeix tot el panorama formatiu (Universitari, de cicles, de l’àmbit públic com privat, de Catalunya com forani) per continuar amb l’aprenentatge i el desenvolupament d’aptituds. Aquesta visita s’emmarca com una activitat complementària a les sessions i tutories d’orientació i seguiment dutes a terme al llarg del curs al nostre centre. De ben segur el nostre alumnat ha copsat el gran ventall de possibilitats formatives posteriors al Batxillerat. I també hauran entès més bé -en veure’s envoltats de multituds, com es percep a les fotos- què significa haver de competir.