Teatre: La casa de Bernarda Alba

La setmana passada, els alumnes de 4t ESO van gaudir d’un espectacle teatral en directe i en exclusiva per a ells. Des de l’àrea de castellà del Departament de Lletres s’ha organitzat una petita sortida al veí Teatreneu per a assistir a la representació d’una adaptació de La Casa de Bernarda Alba del gran dramaturg, Federico García Lorca. La força i la bellesa del drama lorquià va deixar colpits i corpresos els nostres alumnes.

Al diàleg posterior, els estudiants van poder fer preguntes i compartir inquietuds amb les actrius encarregades de la  posada en escena que, per altra banda, els van felicitar per la seva actitud respectuosa al llarg de la representació. Va ser tot un èxit compartit!