Sortida Skate-scooter (2nESO)

Divendres 19 de maig, sota l’amenaça d’un possible xàfec, marxem de l’institut amb els alumnes de 2n, per anar cap a l’skate parc de la Zona Franca; ja és ben trist haver de sortir patint per la pluja amb la sequera que ens ha buidat els embassaments aquests darrers mesos!
Arribant al parc, els alumnes xalen en veure l’espai on hauran de fer la pràctica, tota mena d’estructures, molt ben asfaltades per poder posar en pràctica els exercicis fets a classe d’Educació Física durant les darreres sessions: lliscar, donar-se empenta amb el peu, mantenir l’equilibri de forma estàtica i dinàmica, la posició correcta dels peus, practicar els girs cap a la dreta i cap a l’esquerra, etc. i tot això tant damunt de l’skate com de l’scooter.
Repartits en dos grups en funció del material i intercanviant-lo al cap d’una bona estona entre ells, els nois i noies han gaudit d’una pràctica divertida, original i engrescadora; alguns comenten que no ho havien fet mai i que ara pensen començar a practicar pel seu compte!
Ells s’han divertit, i el professorat hem gaudit de la seva pràctica que ha estat intensa i…. sense pluja!