Preinscripció 24-25. Seguiment del procés i llistats

Benvolgudes famílies,

1. Aquest curs la preinscripció a l’ESO s’ha de fer de manera telemàtica. Es pot accedir a la sol·licitud des d’aquesta pàgina del Departament d’Educació, on també trobareu informació i vídeos explicatius sobre com fer el tràmit telemàtic.
  2. Informació sobre els criteris d’assignació de plaça.
  3. Podeu trobar informació actualitzada sobre el procés de preinscripció (terminis, materials de suport, etc.) als següents enllaços del Consorci d’Educació:  procés de preinscripció,   preguntes freqüents.
  4. També us podeu adreçar a qualsevol oficina de suport a la preinscripció o a les oficines d’escolarització de la ciutat.
  5. També podeu trobar informació específica per fer el procés de preinscripció correctament per a alumnes amb necessitats educatives especials en aquestes comunicacions del CEB:
      1. Alumnes amb NEE A
      2. Alumnes amb NEE B

RECOMANACIONS:

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud. Vídeo amb consells sobre digitalització i pujada de documents al web.
• El codi de centre del nostre Institut és 08014188, el necessitareu per indicar a quin centre us voleu preinscriure.
• Demaneu al vostre centre actual el número d’Identificació de l’alumne (IDALU) per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
• Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.

PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ.

Informació i calendari de la preinscripció a estudis obligatoris

• Centres de primària adscrits
      • Oferta inicial de places
      • Aquesta oferta no és definitiva i pot patir canvis en l’oferta final derivats de la demanda, de necessitats en l’escolarització o l’evolució de la matrícula continuada durant el curs actual. També podeu consultar l’oferta de places per al curs 2023-24 al mapa escolar de Catalunya, indicant el codi del nostre centre: 08014188

* Les famílies que heu estat assignades al centre rebreu un correu electrònic amb informació per formalitzar la matrícula en el mateix correu que vau fer servir per a tramitar la preinscripció.

BATXILLERAT

Informació i calendari de la preinscripció a estudis postobligatoris

Oferta inicial de places

•  Llista provisional de barem (no definitiva)