LECTURA, CULTURA. PRESENTACIÓ DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR ALS NOUS ALUMNES DE 1R D’ESO.

Aquesta segona setmana d’octubre, els nostres nous alumnes de 1r d’ESO han visitat la biblioteca del nostre institut i han assistit a la seva presentació, adquirint el carnet de biblioteca.

Hem visionat i reflexionat sobre algunes imatges que propicien la implicació de l’alumnat en la lectura, amb la finalitat de potenciar fòrmules per a potenciar el plaer de llegir.

Enguany hem encetat al nostre centre el projecte educatiu de l’HÀBIT LECTOR entre el nostre alumnat. Des de la nostra biblioteca escolar, volem contribuir en aquesta experiència lectora cedint no només un espai agradable i amè com és la nostra bibioteca, sinó també oferint innombrables lectures en préstec per als nostres estudiants.

Ha estat una trobada molt distesa i participativa i, des d’ aquest espai, us convidem a venir a la nostra biblioteca.

Més avall trobareu uns tastets dels moments viscuts a la nostra biblioteca.

Bona lecturatothom,

Esther Bori & Ruth Guinovart (responsables de la biblioteca).