L’alumnat de 1r de Batxillerat visita la biblioteca Jaume Fuster

L’alumnat de 1r de Batxillerat ja està immers en la confecció del Treball de Recerca i, per aprofundir en la part bibliogràfica de tota investigació, el passat 16, 22 i 27 de febrer, els nois i noies del Batxillerat Artístic i del Batxillerat CTSH van realitzar la visita a la Biblioteca Jaume Fuster. La responsable de l’activitat, la Judit Pallàs, va ajudar a esclarir els dubtes que es fan els alumnes quan comencen el TR: com es fa una recerca bibliogràfica (consulta a catàlegs, accés a totes les biblioteques de la xarxa de la Diputació; biblioteques universitàries, tesis doctorals…); selecció de webs (web Aladí&Atena) i bases de dades; recerca d’informació per internet (cercadors); parts d’un Treball de Recerca (empraren un dossier fet per la biblioteca).

Va ser una activitat molt profitosa i útil per a millorar el TR.