ENS HA DUT EL PATRIARCAT A VEURE NOMÉS DOS SEXES BIOLÒGICS?

El dijous dia 10 a l’hora del pati, hi va haver un debat entre professors sobre la següent qüestió: “És la constitució binària dels sexes biològics una construcció del patriarcat?”. Ha estat un debat ric en arguments, on s’han pogut escoltar idees que defensaven postures diferents. El jurat del debat, format per alumnes del centre, ha valorat que l’equip guanyador ha estat el que defensava que el sexe està condicionat per factors socials.

Aquesta iniciativa pretén fomentar el debat com a eina d’aprenentatge i, a la vegada, animar als alumnes que participin en la pròxima edició de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat. Segur que tots els assistents han après coses noves i, millor encara, han reflexionat sobre quina és la seva postura sobre aquest tema.