Eleccions al consell escolar

Cada dos cursos hi ha la renovació d’una part del consell escolar, això s’havia d’haver fet el curs passat, però es va anul·lar per la pandèmia.

El consell escolar és un òrgan del centre educatiu, que el componen representants del personal docent, personal de l’administració i serveis, representants de mares i pares, de l’associació de pares i mares, representant de l’Ajuntament i l’equip directiu.

Totes aquestes persones que la componen surten escollides per votació. Les votacions per escollir els representants de professorat, alumnat i famílies es durà a terme durant el novembre.

Us animem a tots a participar-hi!

– Votació del sector alumnes: 23 de novembre

– Votació del sector famílies: 24 de novembre, de 8:00 a 9:00 i de 16:00 a 17:00