Construcció d’una depuradora al Serrat!

Els alumnes de 1r ESO han construït una petita depuradora per entendre el seu funcionament. L’experiment s’ha centrat en dues fases: en la primera s’ha tractat la clarificació de l’aigua i en la segona, la seva desinfecció.

Tot i haver tingut algun imprevist en la construcció de la depuradora, els alumnes han après la gran tasca que fan aquestes instal·lacions en el tractament d’aigües residuals.

Aquests coneixements els acabaran de consolidar la setmana vinent en la visita que faran a l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals de Gavà.