Taller d’electricitat al Cosmocaixa amb 3r d’ESO.

El passat dimarts 17 de gener , els alumnes de 3r d’ESO, van realitzar a una sortida al Cosmocaixa, amb la finalitat de posar en pràctica els coneixements sobre electricitat que s’havien dut a terme dintre de l’àmbit FITEC.

La visita va constava de dues parta diferenciades, la primera on els alumnes van realitzar un taller que porta per nom “Viu l’electricitat” on van poder experimentar en primera persona sobre els efectes de l’electricitat, els seus usos en àmbits diversos, en el qual ells van ser partícips , tot resultant molt enriquidor i la segona part van poder visitar el museu en les diferents sales per a aprofundir o estudiar altres aspectes de la ciència.

Va ser una sortida divertida i alhora enriquidora!