Orientació entre alumnes

Durant el mes d’abril, els alumnes de 4t d’ESO han rebut la visita d’alguns dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat de les modalitats que oferim a l’institut (Científic-Tecnològic-Humanístic-Social-Artístic).

Els van explicar com són els estudis de la seva modalitat, les matèries optatives, els nous reptes com les PAU o la Universitat, com s’han integrat en el seu grup classe i a la nova etapa educativa, l’adquisició de nous aprenentatges i els punts forts del nostre centre educatiu. També els han animat a seguir estudiant  per tal d’assolir els seu objectius.

La xerrada forma part de l’acció tutorial de 4t d’ESO i s’emmarca dins de l’àmbit d’orientació acadèmica i professional.

Us agraïm moltíssim a tots els alumnes de Batxillerat la il·lusió que ens heu transmès i la vostra col·laboració en compartir la vostra experiencia educativa. Ha estat un plaer compartir les vostres valoracions amb l’alumnat de 4t d’ESO.