Compartim l’energia: trobada d’alumnat mediador a Barcelona.

El dimarts 17 de maig, a les Cotxeres de Sants, l’equip de mediadors del Serrat i Bonastre va participar en una trobada d’alumnes de 18 centres educatius de la ciutat.

Amb el lema  “Compartim l’energia”  221 nois i noies i 34 docents van compartir energia i reflexions.

Les alumnes Elsa i Ariadna de 4t A van ser les encarregades de dinamitzar a un grup d’alumnes de diversos centres educatius. Ho van fer genial!

L’objectiu fonamental d’aquestes trobades és, d’una banda, promoure el treball en xarxa dels centres educatius que formen part dels seminaris de coordinació de convivència i mediació escolar, i, de l’altra, contribuir a la formació de l’alumnat mediador en un context que afavoreix el coneixement i l’establiment de vincles i compromisos entre alumnes i professors de centres educatius d’una mateixa zona.

Aquesta trobada ha suposat un esdeveniment altament motivador per a l’alumnat en el foment de la cultura del diàleg com a eina bàsica en la gestió dels conflictes, tant en els centres educatius com en el seu entorn.