ACTIVITAT “ PER QUÈ SERRAT”?

EL NOSTRE ALUMNAT DE  1R I 2N DE BATXILLERAT ORIENTA I GUIA ALS ALUMNES DE 4T D’ESO

En finalitzar el 2n trimestre, els nois i noies de 4t d’ESO van rebre la visita d’alguns dels nostres alumnes de 1r  i 2n de Batxillerat de modalitats que oferim al Serrat (Científic-Tecnològic-Humanístic-Social-Artístic).

La xerrada forma part de l’acció tutorial de 4t d’ESO i s’emmarca dins de l’àmbit d’orientació acadèmica i professional.

La sessió s’ha desenvolupat en dues parts, la primera amb les intervencions i valoracions dels alumnes de 1r i 2n de Batxillerat, on ens han explicat la seva experiència acadèmica, i la segona de caire més informal, on cada ponent ha pogut passar per diferents taules i rebre les preguntes, dubtes i inquietuds de l’alumnat de 4t d’ESO.

Us agraïm moltíssim a tots els alumnes de Batxillerat la il·lusió que ens heu transmès i la vostra col·laboració en compartir la vostra experiencia educativa. Ha estat un plaer compartir les vostres valoracions amb l’alumnat de 4t d’ESO.

Recordar-vos, finalment, que la preinscripció a Batxillerat acabava el 26 d’abril.