Sortida d’orientació al Parc del Putxet

Dimecres 3 d’abril, 11:30 hores, tots els alumnes de 3r d’ESO es preparen per fer una activitat d’orientació al parc del Putxet.

Després de rebre les darreres instruccions i el mapa, han de complimentar les deu proves que els esperen repartides per aquest espai proper al centre, que alguns, confessen no conèixer.

Cada grup d’alumnes haurà de demostrar que sap orientar-se mitjançant el fet de donar resposta a diverses proves: endevinalles, coneixement de la vegetació de la zona, exercicis d’enginy, de creativitat, originalitat, condició física, sense oblidar el treball en equip i la demostració del domini de les eines informàtiques, ja que tots els resultats s’han d’enviar al professorat via correu electrònic abans d’acabar l’activitat. Després a classe d’Educació Física farem els comentaris pertinents i els donarem la classificació, avui no es tracta d’una cursa contra rellotge, es tracta de deixar palès els seus coneixements; la cursa ja la farem el dia 17 per la serralada de Collserola.

Mireu com han solucionat algunes de les activitats dels diferents circuits que se’ls ha proporcionat…