Joc poètic

Avui l’alumnat de 2n ESO ha participat en un taller de poesia, anomenat “Joc poètic”, que ha despertat molt d’interès i ha agradat molt.

La proposta ha estat centrada a despertar la mirada poètica. S’ha realitzat una instal·lació literària consistent en diferents espais amb suggeriments de lectura, joc i expressió literària.

Hi ha hagut propostes sobre haikus, poesia visual, paraules poètiques, acció poètica, etc. Propostes molt variades i atractives.

La Mar González ha dinamitzat aquest taller de manera excel·lent i ha tingut una molt bona acollida per part de l’alumnat.