Visita del Punt Verd Mòbil

El divendres 17 de novembre ens va visitar el Punt Verd Mòbil escolar. Els alumnes de 1r d’ESO van participar portant diferents residus que es van classificar i portar al camió per ser distribuïts a les plantes de tractament específic, ja sigui per reciclar-los o per tractar-los adequadament i evitar que contaminin.

Els alumnes van participar molt i van portar molts residus de casa. Van conèixer el funcionament d’aquest tipus d’equipament, i van aprofitar a preguntar dubtes que tenien. Des de l’AMPA se’ls va fer obsequi d’un porta entrepans, per evitar l’ús del paper d’alumini. Esperem que d’aquí endavant el feu servir.

Enhorabona i a seguir reciclant!!!!

Comissió Serrat més Sostenible