Tastets de dansa 1r ESO

Era un 21 de novembre que fèiem el primer dels tastets de dansa d’aquest curs amb 1r C; el segon quedava tan lluny que ni hi pensàvem, però va arribar el 13 de març amb 1r B i, sense adonar-nos, juny ja està aquí i 1r A també ha acabat fent el seu tastet.

Així doncs, tots els alumnes de 1r han pogut gaudir d’una activitat dansada de la mà d’una ballarina professional, la Llum, que els ha guiat en el descobriment d’una versió de moviment nova i diferent per a molts dels nostres alumnes.

Esperem que tots ells n’hagin gaudit i perquè pugueu compartir l’experiència, trobeu tot seguit un recull de fotografies dels tres grups.

Gràcies AMPA per fer-ho possible!!