Projecte del barri de Gràcia amb 1r d’ESO.

L’alumnat de 1r ESO està immers en un projecte sobre el barri de Gràcia i el passat dilluns va entrevistar a persones que coneixen molt bé el barri: el Jaume i l’Albert Olivé, el Joan Lafarga, l’Anna Hortal, Joan Orriols, Josep M. Fornés, Montserrat Framis, el Joan Altarriba, el Josep M. Contel, i el Josep M. Matas.
Alguns dels entrevistats són periodistes i escriptors que coneixen els orígens i l’evolució de Gràcia de primera mà, ja que, en alguns casos, porten més de cinc generacions vivint al barri.
En petits grups, els alumnes van preguntar-los sobre l’evolució del barri al llarg dels anys, les festes i les tradicions, els comerços, els tipus d’associacions, l’educació de les escoles en el passat, les places, etc. Van ser 10 entrevistes molt interessants i enriquidores per al projecte “Fem Barri”.
Volem agrair-los a tots la seva participació!!