Crònica dia 2 esquiada

TOT EN DANSA

La Tossa d’Alp, un cim de 2.587 metres, presideix les pistes de la Masella amb un somriure sorneguer.
Els serratins, tins, tins,
ara baixen, ara baixen.
Els serratins, tins, tins,
ara esquien amb instint!

I amb les boles de neu que es llencen de camí a l’hotel, ja parlen de com es guarniran per baixar a la discoteca. I… sorpresa-regal: una samarreta dissenyada per l’Anna exclusivament per als alumnes!
I avui ja sembla que faci una setmana que som aquí. Corredisses amarades de crits fan l’eco d’una alegria que brolla com una font! L’esport, la muntanya i la convivència dinamita la rutina urbana i escolar. Visca!

Olga Colomer Falguera