A la vora de la mar hi ha meduses

El 13 i el 14 de maig els 3 grups de 1r d’ESO vam anar a la platja de la Barceloneta per practicar activitats d’aigua i de sorra guiades pels alumnes de l’Institut de Nàutica de Barcelona. Dilluns les meduses ens barren el pas, ben bé un metre de gruix enllà ple d’aquests invertebrats gelatinosos violeta de la mida -les més grosses- d’un meló francès. La il·lusió dels alumnes es llegia d’una hora lluny. Van fer skate, voleibol i futbol. Dimarts, la pluja, que tanta falta ens fa, ens va ruixar l’escenari exterior i… Pla B: jocs al centre dels guies amb la participació ben activa de tothom. Els serratins fins i tot van saltar i es van esquitxar amb els bassals del carrer pel camí de tornada. Dos dies actius i a l’aire lliure. Quina alegria!

Olga C. F.