Bústia dels desitjos

La setmana passada una mare Noel, acompanyada d’elfs i cérvols, ens va visitar a l’institut amb un objecte molt especial: una bústia dels desitjos. Professors, alumnes, personal d’administració, de neteja i totes les persones que van venir a l’institut aquell dia van poder escriure un desig i posar-lo a la bústia.

Aquesta iniciativa ha estat de l’alumnat d’EVIP de 4t ESO que, juntament amb la seva professora Bel Fiter, volen transmetre un missatge d’esperança i el desig que aquestes festes que s’apropen ens donin a tots pau, alegria i harmonia. Tot l’equip de l’institut espera que així sigui i us desitja unes bones festes!