Visita a la Biblioteca Jaume Fuster amb l’alumnat de 1r Batxillerat H/S/C/T. Recursos per a planificar i documentar un bon Treball de Recerca

El passat 22 de març els alumnes de 1r Batxillerat H/S/C/T – acompanyats per la seva tutora i la Coordinadora de Batxillerat –  van realitzar la visita a la Biblioteca Jaume Fuster.

Iniciar un treball de recerca és tot un repte! La Judit Pallàs ens  va  oferir recursos que poden ajudar a planificar i a documentar el treball de recerca del nostre alumnat.

Els alumnes  van compartir els mateixos objectius i activitats que els seus companys de 1r Batxillerat Artístic: aprofundir en la recerca d’informació per als Treballs d’Investigació de 2n de Batxillerat i conèixer una nova aplicació (EBIBLIO) per a poder accedir a lectures prescriptives de Batxillerat de les matèries de Llengua i Literatura catalana i castellana.