Sortida de cohesió amb 1r de Batxillerat

El passat divendres, 28 d’octubre, el nostre alumnat de 1r de Batxillerat va realitzar una sortida de cohesió grupal a la platja de Bogatell integrada en les activitats curriculars de tutoria.

L’objectiu a assolir era desenvolupar un bon clima i la coneixença entre tot el nostre alumnat de 1r de Batxillerat per a crear vincles entre ells.

Els tres tutors de 1r batxillerat, en César, la Carla, i en Climent, van realitzar -amb entusiasme i  molta empenta – una ventall de dinàmiques de grup i de treball en equip a l’aire lliure com  la presentació davant del grup en una gran rotllana, voleibol platja, jocs amb la corda, joc de confiança en l’altre, entre d’altres.

Va ser un matí distès, molt divertit i motivador.