Premis Extraordinaris de Batxillerat (29 de juny de 2021), un reconeixement oficial a l’esforç i el treball en els estudis de Batxillerat

Creats l’any 1999, aquests premis són un estímul per als alumnes i constitueixen el reconeixement oficial dels mèrits dels alumnes que demostren una preparació especial en aquests ensenyaments. Són també una mostra de la constància i el compromís pel treball compartit entre estudiant, professors i família.

Poden optar al premi els alumnes que compleixin els requisits següents:

1. Haver cursat i superat els dos cursos de batxillerat.
  2. Haver finalitzat els ensenyaments de batxillerat a Catalunya en el curs 2020-2021.
  3. Tenir una qualificació mitjana de tot el batxillerat igual o superior a 8,75.

Aquells alumnes que perceben aquest guardó  poden optar així mateix al Premi Nacional que es convoca a l’any següent. Una dotació econòmica o un programa d’idiomes a l’estranger, i sobretot, matrícula gratis el primer any d’universitat, són algunes de les recompenses que poden obtenir aquests estudiants com a reconeixement oficial als seus mèrits acadèmics.

Enguany, dos alumnes del nostre centre, en Fèlix Obiols de 2n Batxillerat Humanísic i en Max Galinsoga de 2n Batxillerat Artístic opten a fer aquestes complicades proves. Des de Coordinació de Batxillerat, volem agrair l’acompanyament i ajut de les professores Carla Amado (Català), Esther Rovira (Anglès), Sandra Martínez (Fonaments de les Arts) i Ruth Guinovart (Llatí) en la preparació d’aquests exàmens.

Que tingueu molta sort, nois!!!!

En aquest enllaç http://educacio.gencat.cat/ca/departament/premis-extra-btx/

trobareu tota la informació relativa a aquest guardó.