PAU ’23

El nostre alumnat va acabar la setmana passada els exàmens de les PAU, després d’haver passat tres dies intensos. Es van enfrontar a moltes proves, algunes més temudes i complicades que d’altres. La preparació, l’estudi i esforç durant dos anys, de ben cert, els obrirà un futur professional.

Volem agrair l’acompanyament i la implicació dels tutors Silvia Cereijo i Jordi Mota, així com un gran nombre de professors i profesores de Batxillerat que han vingut a recolzar-los.

La presidenta del Tribunal ha elogiat l’ exemplar comportament dels nostres alumnes durant totes i cadascuna de les proves.

Desitgem que obtingueu les qualifacions desitjades.

Els estudiants podran consultar el resultat dels exàmens a partir del 22 de juny per internet (Accesnet).