Exposició oral dels Treballs de Recerca

Del 13 al 15 de desembre han tingut lloc a l’institut les defenses orals dels Treballs de Recerca del nostre alumnat de 2n de Batxillerat.
Els Treballs d’investigació són una part importantíssima del currículum obligatori de Batxillerat, ja que la qualificació representa el 10% de la nota final de Batxillerat.

El nostre alumnat va començar el seu treball a finals de gener del primer curs de Batxillerat i, durant tot el curs i el primer trimestre de 2n Batxillerat, han anat perfilant les seves temàtiques, molt diverses, depenent de la modalitat-itinerari, sempre ajudats pel seu tutor/a de TR.
El nivell de les exposicions orals ha estat molt alt i l’alumnat ha aconseguit sintetitzar, exposar i defensar amb rigor els seus plantejaments i hipòtesis inicials.

Amb aquesta promoció estem molt satisfets perquè una alumna de 2n de Batxillerat Artístic, l’Ariadna Arco (tutoritzada pel professor-tutor Jordi Mota) ha presentat un Treball d’Investigació sobre el nostre centre, l’Institut Josep Serrat i Bonastre. No us perdeu les properes notícies al web d’allò descobert per l’Ariadna!!!

Enhorabona a tots i a totes!!!!

Les qualificacions del Treball de Recerca les trobareu penjades a partir del 10 de gener al suro del vestíbul del centre.