Els alumnes de l’escola Piaget visiten el nostre institut.

El nostre alumnat de 2n de batxillerat orienta i informa els alumnes de l’escola Piaget de 4t d’eso sobre el nostre Batxillerat.

El passat divendres 11 de març, els nois i noies de 4t d’ESO de l’Escola Piaget, juntament amb les seves tutores, la Glòria i l’Anna, van visitar-nos a l’institut.

En Pau Giménez i en Gerard Calvet, alumnes nostres de 2n de Batxillerat, i la Coordinadora de Batxillerat van explicar-los les modalitats que oferim al Serrat (Científic-Tecnològic-Humanístic-Social-Artístic de Disseny).

Els van exposar com són els estudis de la seva modalitat, les matèries optatives, els nous reptes com les PAU o la Universitat, com s’han integrat en el seu grup classe i a la nova etapa educativa, l’adquisició de nous aprenentatges i els punts forts del nostre centre educatiu. També els han animat a seguir estudiant  per tal d’assolir els seu objectius.

La sessió es va desenvolupar en dues parts: la primera, amb les intervencions i valoracions dels alumnes de 2n de Batxillerat, on els explicaren la seva experiència acadèmica, i la segona, vam visitar les instal·lacions del centre i les aules de referència del Batxillerat.

Esperem que us hagi agradat el nostre institut i el projecte educatiu per a Batxillerat.

Agraïments a en Pau i a en Gerard per la col·laboració en compartir la seva experiencia educativa. Ha estat un plaer transmetre les vostres valoracions amb l’alumnat de 4t d’ESO.