Comencen les Proves d’Accés a la Universitat (PAU)

Els nostres alumnes s’enfronten avui a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) que tindran lloc els dies 8, 9, 10 i 11 de juny.

Aquest curs seguiran vigents les adaptacions adoptades el passat any, quant a flexibilitzar l’optativitat en la tria de preguntes per facilitar que l’alumnat pugui resoldre cadascun dels exàmens.

Tot l’equip de professors de 2n de Batxillerat us desitgem molta sort en les proves.

Recordeu que els exàmens tindran lloc a la FACULTAT D’ECONOMIA I EMPRESA (EDIFICI 690) de la Universitat de Barcelona.

1. DIAGONAL, 690-696 08034 BARCELONA.

METRO: Palau Reial, sortida muntanya.

TRIBUNAL:  4 01 015

Cliqueu el següent link per informació més detallada: