2n BATX: Una aposta per a l’excel·lència, una meta clara: gran èxit en les proves de les PAU 2021

Els nostres alumnes de 2n de Batxillerat han obtingut uns resultats excel·lents en els exàmens de selectivitat d’aquest mes de juny.

Un total de 31.531 estudiants han superat les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) en la convocatòria ordinària 2021, el que significa el 96,77% de l’alumnat a Catalunya. Celebrem-ho perquè al Serrat tenim el 100 % d’aprovats.

La nota mitjana de la fase general dels alumnes del nostre centre ha estat un 6,84 (la mitjana de Catalunya és d’un 6,85). A més a més, hem excel·lit en moltes matèries comunes i de modalitat per sobre de la mitjana catalana: així, superem la mitjana de centre en Llengua Castellana 7,13 (6,60 a Catalunya), Anglès 7,69 (7,31 a Catalunya), Llatí 7,5 (6,12), Història de la Filosofia 8 (6,86 a Catalunya), Història de l’Art 8,21 (6,54 a Catalunya), Fonaments de les Arts  7,22 (7,12 a Catalunya), Cultura Audiovisual 7,66 (7,22 a Catalunya), Biologia 7,5 (6,59 a Catalunya)…

L’excel·lent notícia s’arrodoneix amb una distinció, és a dir, els premis que reben aquells alumnes que han obtingut més d’un 9 en la fase general de les PAU. Cal felicitar, doncs, especialment, en Valentino Peña (9,300), que rebrà la distinció de mans de les autoritats de la Generalitat en un acte solemne el proper juliol.

Aplaudim, doncs, tots els alumnes de 2n de Batxillerat que s’han presentat a les PAU pel seu esforç i també les seves famílies pel suport que els han donat al llarg de tota l’etapa educativa.

També volem agrair la implicació i dedicació de tot l’equip docent de Batxillerat per la formació impartida al nostre alumnat.

ENHORABONA a tothom!