Sortida a l’Ardenya- 14 de març

Avui dia 14 de març com a activitat del treball de síntesi, un cop més, els alumnes de 2r. ESO  acompanyats de quatre professores hem anat d’excursió a l’Ardenya .

Ha fet un dia excel·lent per caminar i, a les nou tocades,  empreníem el camí cap Sant Baldiri des de l’IES Sant Elm. Hem agafat el camí que voreja mar fins arribar als quatre camins. Hem deixat a mà dreta la masia  de Can Miralls, actualment totalment privada, amb el seu pi enorme i hem continuat fins arribar a l’antiga via romana. Un cop allà hem arribat fins al Coll de Portes. Hem agafat  el camí de la dreta per començar a enfilar-nos.  Aquí  grup s’ha començat a estirar.  Entremig de matolls de bruc, cirerers d’arboç i alzines hem arribat al pla de Módegues deixant  el Puig Gros a mà esquerra fins al collet de la mare de Déu continuant per les sorres.

Arribant a Sant Benet hem esmorzat  on els alumnes han anat completant el dossier del treball de síntesis. Hem arribat a l’antiga casa de can Rifà actualment refugi per als caçadors i excursionistes, i  caminant, caminant  fins al coll de la creu d’en Barraquer. Hem passat per can Codolar fins arribar al coll de la Trencada i arribant a Can Baldiri. Ara, ja de tornada, fins al coll de l’Escorpí, font de la Guilla on no hi havia ni un bri d’aigua, i finalment després de quasi 6 hores i 15 quilòmetres hem a la urbanització Casa Nova, baixant fins a Sant Feliu i tots cap a casa havent descobert un bonic entorn de muntanya.

CLIQUEU A LA FOTO PER A VEURE’N MÉS