Sortida a la depuradora 3r ESO

dscf1627

Emmarcada dins de la Setmana de la Ciència i la Tècnica, els alumnes de 3 d’ESO de l’INS Sant Elm van realitzar una visita a la Depuradora d’aigua de Castell-Platja d’Aro ahir dia 15 de novembre. El trajecte el vam realitzar caminant, aprofitant la via verda que va fins a Girona-Olot, durant el trajecte el professorat va aprofitar per comentar diferents aspectes sobre el cicle de l’aigua. Un cop a la depuradora, mentre es feia l’hora de la visita, els alumnes i el professorat acompanyat van gaudir d’un bon esmorzar. El dia va ser radiant, la qual cosa va fer que els alumnes gaudissin més de la sortida. El nostre guia, l’Edgar, en va mostrar les diferents etapes del procés de depuració de l’aigua, filtre de part sòlida, eliminació de greixos, decantació per eliminar fangs, etc. Va fer molt èmfasi en la necessitat de reduir al màxim la quantitat de residus que aboquem per l’aigüera.

Visita molt interessant i profitosa que de ben segur tindrà continuïtat …