Sant Jordi 2017

PREMIS SANT JORDI 2017

Aquest divendres 21 d’abril s’ha celebrat la XXXV edició del concurs literari Sant Jordi de l’Institut Sant Elm al Teatre Municipal.

Els alumnes han preparat una sèrie d’actuacions, presentades pels alumnes de 2n de batxillerat. Amb una sala ben plena han anat desfilant per l’escenari els cantants, els músics, els actors de teatre i de monòleg i els recitadors de poesia. Aquest any hem comptat amb un text poètic molt especial, la autora del qual és l’Àngela Ribas, professora guanyadora del premi “Recull” d’enguany.

Tot això ha estat possible gràcies a la participació de l’alumnat, del professorat i de tot el personal que treballa perquè es pugui portar a terme una bona celebració.

Els premis del certamen, (llengua catalana, castellana i estrangeres, fotografia, dibuix i matemàtiques) van ser recollits per l’alumnat que veia aparèixer el seu nom en una pantalla.

Els alumnes van poder comprovar el resultat de les votacions del seus professors preferits, els quals van ser premiats amb sengles bandes i corones.

També va tenir lloc el comiat multitudinari de la professora Mercè Enrich que es jubilarà després de 36 anys de treball a l’Institut Sant Elm.

Finalment, l’AMPA va concedir tres premis a les millors actuacions que van recaure en la Iara Gonzalo i en Marc Mercader, en Teo Larrosa i l’Ignasi de Blas.

Sant Jordi ens regala una ocasió propícia per demostrar que els nostre alumnat creix en cultura i educació quan s’ho proposa.

portadastjordi

Cliqueu per a veure més fotos.