Representació de “El diari d’Anna Frank” a càrrec dels alumnes de 2n de batxillerat artístic

Els propers 23 i 24 de maig, els alumnes de 2n de batxillerat artístic del centre representaran l’obra “El diari d’Anna Frank”, una adaptació teatral de Frances Goodrich i Albert Hackett basada en el cèlebre diari escrit per la filla petita d’una família jueva durant la II Guerra Mundial.
En unes golfes d’Amsterdam, en les que resten amagats durant més de dos anys, una adolescent de tretze anys intenta entendre’s a ella mateixa i tenir alguna esperança sobre el temps convuls que li ha tocat viure. Té l’ajuda del seu diari, en el que també va forjant els seus somnis de ser escriptora. Avui, aquell Diari ha donat la volta al món i ha posat rostre als horrors del nostre temps, però també a les seves esperances.
Des de la seva estrena el 1955 fins avui, la versió del Diari d’Anna Frank ha recorregut els escenaris i les pantalles cinematogràfiques de tot el món. Un text emotiu, brillant premiat i aplaudit que es pot veure a Sant Feliu els propers 23 i 24 de maig a les 19h30.