La premsa a l’escola

El passat divendres 3 de març, els alumnes de 4t d’ESO varen assistir a una xerrada sobre la premsa i la funció dels periodistes en la nostra societat.
Cada any des del col.legi de periodistes ofereixen la possibilitat que un periodista professional vagi a fer una xerrada als instituts per explicar entre altres coses, quins mitjans de comunicació hi ha i quina visió donen cada un d’ells de la societat que ens envolta. També fan una reflexió sobre la importància de la feina periodística i sobre fins on arriba la llibertat d’expressió.
La professional que va fer la xerrada va ser la Lluïsa Fuentes, una periodista de la població veïna de Llagostera que treballa activament en diferents mitjans de comunicació. A través d’una revisió dels diaris i d’una roda de premsa teatralitzada va intentar fer entendre a tots els alumnes la importància dels mitjans de comunicació en la nostra societat.

dibuix-sense-titol