Fem grup fem institut (1r ESO) Apropa’t (1r i 4t ESO)

El passat dimecres 28 de setembre del 2016 al Pavelló Municipal de la Corxera de Sant Feliu de Guíxols es va celebrar la quinta edició del projecte apropa’t i fem grup fem institut.

Al nostre centre, els alumnes de 1r d’ESO provenen de diferents escoles del municipi.

Amb el projecte intentem donar l’oportunitat a tothom de conèixer els altres i de relacionar-se mitjançant dinàmiques de grup en les quals prima la companyonia, la solidaritat i la cohesió social.

D’aquesta manera, a la primera part del matí els nois i les noies de 1r ESO, juntament amb els seus tutors, la CLIC, l’ELIC i altres professors de l’equip docent es van desenvolupar diferents activitats.

Posteriorment arriben acompanyats dels seus tutors els alumnes de 4rt d’ESO, la tasca dels quals serà apadrinar als alumnes de 1r, per acompanyar-los en el seu canvi de centre i per donar-los un cop de mà pràctic en totes aquelles petites coses del dia a dia de l’institut.

Per tal de fer efectiu l’apadrinament i aconseguir que els alumnes es coneguessin entre ells vam fer un parell d’activitats que els van facilitar la feina.

Ara ens queden per fer tota una sèrie d’accions al centre per tal de garantir que el bon clima que vam aconseguir el dia 1 sigui viu i que tan padrins com apadrinats puguin gaudir de la seva nova relació.