A 1r comença la Batalla de l’Apadrinament!!!!!

Els alumnes de 1r, dins de l’assignatura de Projectes, comencem la BATALLA DE L’APADRINAMENT!!!. Els alumnes de 1r ,en grups, escolliran  un element patrimonial de Sant Feliu de Guíxols i  exposaran davant de la seva classe perquè s’ha d’escollir el seu element patrimonial per Apadrinar.

Sortirà un element de cada una de les classes i després de visitar-los decidirem quin edifici, platja, espai natural o  element cultural escollirem per Apadrinar.

Per començar us adjuntem el vídeo inicial que ens va fer la Laura Pumar amb ajuda d’algunes alumnes del batxillerat artístic.

#apadrinemelnostrepatrimoni