1r consell de delegats del curs 2021/22

El divendres 3 de desembre  es va celebrar en el centre, el primer consell de delegats del curs 2021/22.

El consell de delegats, és una reunió on es troben el conjunt de delegats i subdelegats de tots els cursos i els alumnes del Consell Escolar. És l’òrgan que garanteix la relació entre el conjunt dels alumnes del centre. S’encarrega d’organitzar i dinamitzar les activitats del centre que es refereixen a la participació dels alumnes, fan arribar al Consell Escolar els problemes específics dels grups o cursos i també informen la resta d’alumnes dels temes que plantegen els òrgans col·legiats.

En el primer consell de delegats es varen escollir el seu president: Gemma Àlvarez de 2n de batxillerat, vicepresident: Oriana Fabra de 2n de batxillerat i el secretari: Joel Pérez de 1r de batxillerat. El consell de delegats se celebrarà cada últim divendres de més.