Portada

El programa TEI en marxa!

L’institut Sant Elm, aquest curs 2017-2018 aplica per primera vegada el programa TEI -tutoria entre iguals- juntament amb la resta de centres del municipi. El TEI és un programa de convivència per la prevenció de la violència i l’assetjament escolar, té caire institucional i implica a tota la comunitat educativa. El seu objectiu bàsic és […]

El programa TEI en marxa! Llegeix més »

Començament de curs

Benvolguts El proper dijous, dia 14 de setembre,  comença el nou curs escolar 2017-2018 L’horari d’aquest primer dia és el següent: 9h-11h:​ 1ESO i 2ESO 11h-12.30h​ 3ESO i 4ESO 12.30h-14h ​1r i 2n BATX. Us desitgem molt bon curs a tots i a totes.  

Començament de curs Llegeix més »

Entrega de notes

Benvolguts El proper dia 28 de juny es poden venir a buscar les notes tots els alumnes de l’ESO. 2n-3r-4t ESO i 1r Batxillerat  a partir de les 10 Alumnat de 1r: Horari a convenir amb els tutors. Us desitgem molt bon estiu        

Entrega de notes Llegeix més »

Taller generació d’idees

Taller Generació d’idees El passat 7 de juny a la classe d’Economia de l’empresa els alumnes de 1r de Batxillerat van fer un taller d’idees, sobre l’emprenedoria, organitzat pel Consell Comarcal del Baix Empordà. En aquest taller els alumnes havien de crear un producte i desenvolupar-lo en 6 passos: -El primer pas era escollir un

Taller generació d’idees Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut