Celebració de l’any internacional de la taula periòdica.

Les mil cares de la taula periòdica

Per commemorat l’any internacional de la taula periòdica, els alumnes de 3r d’ESO i 1r de Batxillerat han dissenyat una taula periòdica singular, seguint l’estructura atòmica, de manera que cada element està situat en el nivell més alt on té electrons. Així mateix, caldria esmentar que és una taula periòdica mural de grans dimensions. La implicació i motivació dels alumnes ha estat fonamental per assolir un bon resultat.

A continuació, teniu l’enllaç per veure el procés d’elaboració i el resultat final.

Enllaç del vídeo: