X Trobada Estatal Aprenentatge i Servei

En el marc de la X Trobada Estatal d’Aprenentatge Servei, avui hem recollit el Primer premi ApS Ciutat de L’Hospitalet amb el Programa Cicerone, d’acompanyament a l’ alumnat nouvingut. L’acte ha tingut lloc a La Farga i ha aplegat més de 400 persones entre educadors, representants d’entitats, empreses, institucions i alumnes d’arreu d’Espanya.

El Projecte El Criquet ens uneix també ha rebut premi i ha estat finalista.

Posar en valor la pràctica educativa que fomenta la metodologia d’aprendre a la vegada que es presta un servei a la comunitat i reconèixer les millors experiències que es desenvolupen en els centres espanyols ha estat l’objectiu de la desena Trobada Estatal d’APS.

Aquest any s’han presentat 244 projectes als premis estatals, un 40% més que l’any passat, i de totes les comunitats autònomes. Per nivells educatius la distribució ha estat: 27%, primària; 54%, secundària, i 19%, formació professional.

Podeu consultar aquí la llista de les iniciatives premiades i veure el reportatge que ha fet L’H digital de la Trobada.

Enhorabona a tots els participants  i a tot el professorat implicat en el projecte!