Exposicions del Treball de Recerca

Fa molts mesos que l’alumnat de segon de batxillerat té molt present aquestes paraules: treball de recerca. Es tracta d’un treball d’investigació que ha de realitzar tot l’alumnat de batxillerat. Ahir, després de molt treballar-hi, van fer la defensa i van exposar al tribunal les conclusions a les quals han arribat. Va ser molt gratificant veure tot l’aprenentatge experimentat durant el procés. La motivació és clau per elaborar una bona recerca.

És important donar al treball de recerca la importància que es mereix i per aquest motiu enguany s’han fet les exposicions durant la tarda. D’aquesta manera, a més dels tutors i tutores de TR, tot el professorat de l’institut ha estat implicat en el procés final.

L’alumnat de primer de batxillerat va poder assistir també a les exposicions orals i així es van fer una idea del camí que hauran de recórrer el curs vinent.