Fitgames 2018-2019: presentació i primers reptes

Els Fitgames són un projecte de l’àrea de salut de l’ajuntament que promou la pràctica física entre l’alumnat de 4t d’ESO de L’Hospitalet. Els alumnes hauran de portar a terme dos reptes cada trimestre i al maig es celebrarà una cloenda final amb tots els instituts participants.

El 29 d’octubre es va realitzar la presentació de la nova temporada dels Fitgames a l’institut, en la qual es va fer entrega de les samarretes dels Fitgames. A més, l’alumnat va respondre a una enquesta sobre els seus hàbits físics saludables. Aquesta enquesta es tornarà a respondre a final de curs.

El 13 d’octubre, l’alumnat va realitzar els dos primers reptes. Van intentar fer el màxim possible de burpees  en 30 segons i la prova del 10×5. A partir d’ara, començaran a preparar els dos reptes del segon trimestre: el salt de corda individual amb peus junts i el màxim de salts en dos minuts per grup classe.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut