Ens visiten els alumnes de 6è del Lola Anglada

Avui, dijous 15 de febrer, ens han visitat els alumnes de sisè del CEIP Lola Anglada. Els han rebut antics alumnes de l’escola, que han estat molt contents de retrobar-se amb les seves mestres de primària.

Els alumnes de sisè han pogut conèixer l’institut i han participat en un taller que han fet al laboratori. Han omplert uns pots amb dos dits de vinagre i uns globus amb una mica de bicarbonat de sodi.  Fet això, han abocat el contingut del globus a l’ampolla. Aleshores, han pogut observar que quan es posa en contacte el bicarbonat de sodi amb el vinagre es produeix una reacció química que com a resultat dona un gas (CO2) que és el culpable que el globus s’infli.